خواندنی ها

پرفروشترین ساعت های موجود در سایت فروشگاهی کادولایت

پرفروشترین ساعت های موجود در سایت فروشگاهی کادولایت

پرفروشترین ساعت های موجود در سایت فروشگاهی کادولایت :

پرفروشترین ساعت های موجود در سایت فروشگاهی کادولایت مقاله ای است برای شناخت هر چه بهتر انواع مدل ساعت تا در خرید بهتر به شما کمک کند .در نظر داشته باشید که بسیاری از ساعت های موجود در سایت کپی از روی اصل می باشد و توضیحات زیر در مورد اصل هر ساعت است .

توجه داشته باشید امکانات و ویژگی های هر ساعت در هر برند در ساعت های مختلف متفاوت می باشد .

بزرگترین ساعت های مچی دنیا به ترتیب :

1- ساعت Musk مدلMR2919 : این ساعت که دارای وزن 715 گرم می باشد.برای همین در دست بستن این ساعت بسیار دشوار و سخت است و در توان هر کسی نیست .این ساعت علاوه بر وزن دارای رطوبت سنج و دما سنج و زنگ هشدار می باشد .

2- ساعت دیزل با مدل DZ7262 Grand Daddy : این ساعت که دارای چهار کرنوگراف مستقل می باشد از برگترین ساعت های دنیا می باشد که طرفداران خاص خود را دارد .

3- ساعت Ennebi با مدلMM Titanic Black5218 : قطر این ساعت 65 میلیمتر می باشد که برای غواصی ساخته شده است و تا عمق 300 متر ی در برابر نفوذ آب مقاوم می باشداین ساعت بزرگ ایتالیایی می باشد .

4- ساعت مچی یوبوت مدل U 1942 : این ساعت غواصی ایتالیایی که دارای قطر 64.4 میلیمتر می باشد ولی هیچگاه به تولید انبوه نرسید .

5- ساعت مچی اینویکتا گرند آرسنال رزرو 80188 : این ساعت سوئیسی 63 میلیمتری با بند استیل طلایی می باشد که مورد توجه بسیاری از طرفداران ساعت مچی می باشد .

باریکترین ساعت های مچی دنیا به ترتیب :

1- ساعت پیاژه مدل (Piaget Altiplano 900P): این ساعت که به عنوان باریکترین ساعت مچی جهان از آن نام می برند دارای ضخامت با قاب آن 3.65 میلیمتری می باشد .

2- باریک‌ترین ساعت و موتور توربیلون (Bulgari Octo Finissimo): این ساعت فوق باریک دارای موتوری به قطر 1.95 و با ضخامت قاب ساعت 5 میلیمتر می باشد.

3- باریک‌ترین ساعت توربیلن (Breguet Classique Tourbillon Extra-Thin Automatic 5377): این ساعت بسیار باریک که توانایی 90 ساعت کوک کردن را دارد و دارای قطری با ضخامت قاب 7 میلیمتری می باشد .

4- باریک‌ ترین ساعت زنگ‌ دار (Bulgari Octo Finissimo Minute Repeater): این ساعت بسیار باریکه که دارای ضخامت کلی با قاب 6.85 میلیمتر می باشد قاب این ساعت از جنس تیتانیوم می باشد .

5- باریکترین ساعت زنگدار (Jaegar-LeCoultre Hybris Mechanica 11): این ساعت که دارای قطری با قاب ساعت به اندازه 7.9 میلیمتر می باشد دارای قابلیت های بسیاری از جمله کوک اتومات و اجزای پیچیده ای می باشد.

6- باریکترین ساعت زنگدار با کوک دستی (Vacheron Constantin Patrimony Contemporaine Ultra-Thin Calibre 1731) : ضخامت این ساعت با قاب 8.09 میلیمتر می باشد .که قدرت کوک شدن تا 65 ساعت را دارد .

7- باریک‌ترین ساعت توربیلون جهان (Arnold & Son UTTE): این ساعت دارای قطری با 42 میلیمتری و ضخامت 8.34 میلیمتری می باشد .

پرفروش ترین ساعت های موجود در سایت فروشگاهی کادولایت :

کاسیو (Casio) :

کشور سازنده ژاپن – یک مهندس ژاپنی در سال 1974 برند کاسیو را به بازار عرضه کرد.

برخی از امکانات و ویژگی های ساعت مچی برند کاسیو : بند استیل رزگلد – نمایش تاریخ ، آلارم و چراغ دید‌شب – دارای دو تقویم -عقربه شب نما – کرنومتر دار – صفحه لمسی دیجیتالی بند استیل یا چرمی

کد 256 از پرفروش ترین ساعت های کاسیو در این سایت می باشد از خوصیات بارز این ساعت داشتن موتور ژاپن می باشد .

سیتیزن (Citizen) :

کشور سازنده ژاپن – در سال 1918 در ژاپن آغاز شد و توانست اولین ساعت جیبی را در سال 1931 تکمیل کند – باریکترین ساعت مچی دنیا را در سال 1962 ساخت – همیشه برند سیتیزن توانسته که در ساخت مدل های ساعت نوآوری کند – اولین ساعت مچی با شارژ نوری را در سال 1976 به دنیا معرفی کرد .

برخی از امکانات و ویژگی های ساعت مچی برند سیتیزن : تقویم دار – قفل کلیپسی – ضدآب – کرنوگراف -دارای روزشمار -شیشه کریستال (ضدخش) – موتور فعال (نمایش ایام ماه ایام هفته و ساعت ۲۴ )

اورینیت (Orient) :

کشور سازنده ژاپن – منشا این نوع برند ساعت به سال 1901 بر می گردد ولی در سال 1950 شرکت این برند تاسیس شد – تا اینکه در سال 1964 توانست باریکترین ساعت مچی با داشتن موتور اتوماتیک و تقویم و روز به دنیا معرفی کند –

کد 1150 از پرفروشترین نوع این برند می باشد که دارای سه موتور فعال و موتور ژاپن می باشد دارای بند استیل طرح حصیری می باشد .

 جی شاک (G-shock) :

کشور سازنده ژاپن –

کد 942  از پرفروش ترین ساعت های جی شاک می باشد .نمایش این ساعت بصورت آنالوگ و دیجیتال است -دو موتوره و صخفه ضد خش و ضد آب بودن این ساعت از خصوصیات این ساعت ها می باشند

رومانسون (Romanson) :

کد 361 از پرطرف دارترین و پر فروشترین نوع رومانسون می باشد که دارای سه موتور فعال کرنوگراف می باشد .بند چرمی قهوه ای و سیاه و صفحه سفید و مشکی می باشد.

رولکس (Rolex) :

کشور سازنده سوئیس – کد 608 از پرفروشترین ساعت های سایت می باشد که طرفداران بسیاری دارد این کد درای بند استیل نقره ای و نقره ای طلایی می باشد . قیمت این محصول بسیار مناسب است .

سیوو (Civo) :

این مارک ساعت از ساعت های پر طرفدار و قیمت مناسب این سایت فرو شگاهی می باشد که می توان به کدهای پرفروشی چون  کد 515کد 467  – کد 554کد 621کد 572   اشاره کرد .

کد 515

621

کد621

دیزل (DIESEL) :

کشور سازنده ایتالیا – پرفروشترین نوع این ساعت کد 1098 می باشد سه موتوره کرنوگراف و دارای موتور ژاپن است ضد آب و شیشه ضد خش دارد .

گوچی (Gucci) :

از پرفروشترین ساعت های این مدل در این سایت ساعت کد 497 می باشد که دارای صحفه لمسی دیجیتالی می باشد و از قطری به اندازه 39 میل برخوردار است و روی صحفه نمایش تاریخ و صحفه مشخص است از بند استیل حصیری برخوردار است .

از دیگر طرفداران این مدل ساعت ها کد 388 می باشد که دارای صحفه دوار است و بند استیل حصیری دارد .

اینویکتا (INVICTA) :

سازنده کشور سوئیس – این نوع ساعت که از محبوب ترین ساعت ها برای کسانی که دنبال ساعتی خاص و متفاوت هستند می باشد

این ساعت های برند که پرفروشترین آنها کد 719 می باشد که در بند استیل آن در رنگهای آبی طلایی و مشکی می باشد دارای سه موتور کرنوگراف و موتور اصلی ژاپنی می باشد و شیشه آنها کریستال ضد خش می باشد .

سیکو (Seiko) :

کشور سازنده ژاپن – پرفروشترین این مدل ساعت کد 564 می باشد که دارای موتور ژاپن و بند استیل طلایی و نقره ای و ضد آب می باشد .

نیکسون (NIXON) :کد 441

کد 441 که از پرفروشترین ساعت های نیکسون است دارای صحفه دیجیتالی می باشد دارای موتور گرید و بند استیل مشکی است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.