WhatsApp Image 2020-10-15 at 22.06.09

قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی کادولایت

با توجه به تعدد  وهمچنین تنوع کالاها در فروشگاه کادولایت روش های متفاوتی جهت سفارش و ارسال محصولات وجود دارد.بنابراین از مشتریان گرامی تقاضا میگردد که قبل از سفارش کالا حتما قوانین سایت را مطالعه نمایند و در صورت ابهام از طریق روش های مختلف در صفحه ی “تماس با ما” با مدیران فروش ارتباط برقرار کنن و سپس جهت سفارش کالا اقدام نمایند.

 تمام محصولات از مشهد و نیشابور ( استان خراسان رضوی ) ارسال می گردد.

قوانین فروشگاه کادولایت

  1. ایرادات فیزیکی مانند شکستگی، ضربه، خط و خش و… شامل ضمانت بازگشت کالا نمی باشد پس در زمان تحویل کالا به بسته بندی و محتویات داخل آن بسیار دقت نمائید.
  2. هزینه حمل ونقل  رایگان می باشد البته در صورتی که محصول بزرگ باشد که توسط باربری ارسال می شود و هزینه به عهده خود مشتری می باشد (تحویل محصول در باربری شهر مقصد)
    –  در صورت بازگشت کالا و یا ارسال کالای جایگزین هزینه ارسال به عهده مشتریان گرامی می باشد.
  3. در صورتی که مشخصات کالای ارسال شده با مشخصات مندرج در سایت و فاکتور مغایرت داشته باشد، مشتری محترم می تواند ظرف مدت 7 روز از تاریخ صدور فاکتور، کالا را بازگشت دهد.
  4. در حال حاضر امکان پرداخت وجه در محل وجود ندارد و پرداخت تنها به صورت اینترنتی صورت می پذیرد.در صورت وجود هر گونه مشکل در صفحه پرداخت با مدیران فروش تماس برقرار شود.
  5.  روش های حمل و نقل
    با توجه به تنوع محصولات برای ارسال  با توجه به سایز محصول از روش های مختلف استفاده می گردد . ( پست – تیپاکس – باربری) اجناس بزرگ و آینه و کنسول ها با باربری ارسال می گردد و در باربری شهر تحویل مشتری می گردد. اجناس شکستنی با تیپاکس ارسال می گردد.
  6. ساعت پاسخگویی

    ساعت پاسخگویی تلفن ثابت در روز های کاری 8 تا 14 می باشد و در فضای مجازی از 8 تا 22 می باشد .

  7. روند استرداد وجه
    در صورت تایید درخواست مرجوعی محصول کارشناسان مربوطه با مشتری تماس گرفته و پس از دریافت شماره شبا و یا شماره کارت پس از گذشت حداکثر ۷۲ ساعت وجه به حساب شخص خریدار واریز می گردد لازم به ذکر است وجه فقط به حساب کارت وارد شده در درگاه بانکی هنگام خرید استرداد داده می شود.
  8. مدت زمان تحویل
    زمان ارسال کالا با توجه به تنوع محصولات دارد و کالا هایی که از طریق پست ارسال میگردد ظرف مدت 4 تا 10 روز کاری تحویل مشتری می گردد، کالا هایی که از طریق تیپاکس و باربری ارسال می شود ظرف مدت 3 تا 7 روز کاری تحویل مشتری می گردد.
  9. نحوه ی پرداخت وجه
    از طریق درگاه بانکی سایت و همچنین در صورت نیاز از طریق ارتباط با اپراتور ها و دریافت شماره حساب امکان پذیر می باشد .
    پرداخت اینترنتی به چه صورت است؟
    پرداخت با درگاه بانکی امن ، با تمام کارت های عضو شتاب. اطلاعات حساب و کارت شما به هیچ عنوان در فروشگاه اینترنتی نشر آکادمیک ذخیره نخواهد شد و به طور مستقیم به درگاه بانک متصل می شوید.کاربران عزیز سایت فروشگاه اینترنتی کادولایت  می‌توانند مبلغ سفارش خود را با استفاده از همه کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت نمایند. هم اکنون، با تمام کارت های عضو شتاب امکان خرید اینترنتی وجود دارد. هنگام پرداخت اینترنتی اطلاعات زیر از شما پرسیده می‌شود که پس از وارد کردن آنها و تایید پرداخت، از موفقیت عملیات پرداخت خود مطلع می‌شوید.۱- شماره ۱۶ رقمی کارت
    این شماره در کارت همه بانک‏‌ها، بر روی کارت درج شده است.۲- رمز خرید اینترنتی یا رمز دوم
    برای پرداخت اینترنتی باید از قبل رمز دوم (رمز پویا) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.۳- کد CVV2
    این کد عدد ۳رقمی و ۴رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی مورد استفاده قرار می گیرد.۴- تاریخ انقضا
    تاریخ انقضا هم روی بیشتر کارت‌های بانکی حک شده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضاء وجود ندارد، می‏‌توانید از عدد ۱۲ به جای ماه و از ۹۹ به جای سال انقضای کارت استفاده کنید.
  10. روند مرجوعی کالا
    مشتریان گرامی می توانند با توجه به قوانین بازگشت کالا از طریق تماس با ما ( با شماره 091098570910 ) پیگیری های لازم را  برای مرجوع کالا به عمل آورند .
  11. مراحل لغو و فسخ  سفارش:

اگر محصول ارسال نشده باشد امکان لغو سفارش تا 3 ساعت بعد از سفارش امکان پذیر است درغیر این صورت امکان لغو سفارش ممکن نیست .

اگر محصولی در سایت موجود نباشد و یا اینکه سفارش توسط مشتری لغو شود .

12. شرایط بازگشت وجه
در صورت موجود نبودن کالا و یا لغو سفارش ، واحد پشتیبانی برای هماهنگی  جهت باز پرداخت و یا تغییر سفارش با شما تماس خواهند گرفت . در صورت انصراف از خرید و یا نیاز به بازگشت وجه به هر دلیل ، وجه مورد نظر فقط به کارت وارد شده در درگاه بانکی جهت خرید بازگشت داده خواهد شد. ( واریز وجه ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری پس از انصراف واریز می شود)
13. رعایت حریم شخصی
با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وبسایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست میکند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد.
برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و کلیه فعالیتهای سایت قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت میگیرد.
یادآوری میشود آدرس ایمیل و تلفن هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفن های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ های شرکت از طریق آنها صورت میگیرد.
بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، فروشگاه جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.
مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و فروشگاه تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد.
همچنین فروشگاه ممکن است برای ارتباط با مشتریان، بهینه سازی محتوای وبسایت و تحقیقات بازاریابی از برخی اطلاعات جمع آوری شده از کاربران استفاده کند.
14. نحوه ثبت شکایات مشتریان
مشتریان گرامی می توانند از طریق تماس با شماره 09109857091 شکایت خود را عنوان کنند و یا از طریق واتساپ همین شماره شکایت خود را پیگیری نمایند .

قوانین بازگشت کالا :

اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.- اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، به کادولایت اطلاع داده شود. منظور از ایراد فنی، مشکلاتی است که در روال استفاده از محصول کاربر متوجه آن ایراد می گردد و نشان می دهد که محصول کارکرد نرمال خود را ندارد.- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.- استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به کادولایت بازگردانده شود.- برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.- این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.- وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به مدیران فروش کادولایت از طریق تلفن، ایمیل  ، واتساپ ، تلگرام اطلاع داده شود.پس از تایید می بایست کالا ظرف 24 ساعت به آدرس کادولایت ارسال گردد. نگهداری کالا تحت هیچ عنوان پذیرفته نمی گردد. در صورتیکه کالا قبل از تعطیلات رسمی تحویل شده باشد اولین روز کاری بعد از تعطیلات می بایست نسبت به بازگردانی کالا اقدام گردد.

پس از اینکه با مشتری به توافق رسیده شد که کالا باید برگشت داده شود فقط از طریق پست پیشتاز باید محصول برگشت داده شود و اگر مشتری مطابق میل خود برا تسریع عملیات برگشت از سرویس های ویژه و یا تیپاکس استفاده کند هزینه حمل کالا مطابق با پست پیشتاز تعلق می گیرد .

– اگر مغایرت، بدون باز کردن بسته بندی کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود بوده و بسته بندی آن باز نشود.

– عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.

-درصورتی که در عکس محصولات از محصول دیگری در کنار آن استفاده شده باشد صرفاً جهت بهتر دیده شدن محصول می باشد و مشتری نمی تواند تقاضای دریافت محصول مطابق با عکس را داشته باشد مگر آنکه در توضیحات محصول ذکر شده باشد که محصول شامل متعلقات درج شده در تصویر می¬باشد. (مثلاً گل های قرار داده شده داخل گلدان صرفاً برای نمایش بهترشکل و اندازه گلدان می باشد.)یا (دستبند کانر ساعت های موجود در سایت )

– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به کادولایت بازگردانده شود.  برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، باز کردن شرینک کالا یا هرگونه تغییر در کالا و بسته بندی آن که کالا را از شکل اولیه آن خارج کند، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

استرداد وجه از طریق ارتباط با اپراتور از طریق تلفن های ثبت شده در سایت و اعلام شماره حساب انجام می گردد .

آیا اگر کالا را نپسندیم می تواینم از 7 روز ضمانت بازگشت کالا استفاده کنیم؟

خیر، کالاها مطابق با مشخصات مندرج در سایت برای مشتری ارسال می گردد. در صورتیکه کالای خریداری شده مطابق اطلاعات موجود در سایت نباشد مشتری می تواند ضمن هماهنگی با مدیران فروش کادولایت، ظرف 24 ساعت اقدام به بازگردانی کالا نماید.

بازگشت سلیقه ای برای هیچ یک از کالاها قابل قبول نمی باشد.

اگر در اثر حمل و نقل، و یا ماندن در انبار شرکت حمل کننده دچار آسیب دیدگی شده باشد.

با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر پست یا باربری به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و شرکت حمل کننده وظیفه دارد کالا را سالم به گیرنده تحویل نماید.

در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به فروشگاه کادولایت بازگردانده شود.

کالاهایی که از طریق باربری ارسال می شوند می بایست هرچه سریعتر توسط مشتری تحویل گرفته شود. مهلت 24 ساعته اعلام آسیب دیدگی از زمانی در نظر گرفته می شود که محصول به باربری مقصد رسیده و به مشتری جهت تحویل بسته اعلام شده است. در صورتیکه مشتری در تحویل بسته کوتاهی نماید و بسته در نتیجه ماندن در انبار شرکت حمل دچار آسیب دیدگی شود مسئولیت آسیب دیدگی به عهده مشتری می باشد.

در صورتیکه مشتری بسته را آسیب دیده تحویل گرفته باشد می بایست از طریق سامانه پیگیری شکایت پستی یا شرکت حمل کننده کالا برای دریافت غرامت پیگیری های لازم را به عمل آورد و تنها در صورتی که بسته توسط مشتری تحویل گرفته نشده باشد از طریق فروشگاه اینترنتی کادولایت قابلیت پیگیری و پرداخت غرامت را خواهد داشت.

در صورتیکه سفارش ارسالی مشتری به هر دلیلی در دفتر پست، باربری یا شرکت ارسال کننده برای مدتی بیش از 24 ساعت بماند و مشتری دیر تر از موعد تعیین شده نسبت به دریافت مرسوله اقدام نماید هرگونه اتلاف یا خسارت برعهده مشتری می باشد و فروشگاه هیچ مسئولیتی را نمی پذیرد

مواردی که شامل بازگشت کالا بنا به سلیقه شخصی نمی باشد :

    • کیف و کفش
    • اجناس بزرگ : شامل آینه کنسول و جا کفشی و ساعت های ایستاده – تابلو ها – زیور آلات